Uitnodiging Skylanders feestje!

Skylanders uitnodiging

Zoals ik al in mijn vorige blog had geschreven, ben ik erg druk met de verjaardag van mijn oudste zoon :-). Inmiddels is zijn `grote-mensen-feest` al geweest en is het nu wachten op zijn kinderfeest.

Jens is helemaal gek van Skylanders, daarom hebben we dat als thema gekozen. Het belangrijkste was natuurlijk om de juiste uitnodiging te maken. Ik heb van alles gegoogled, gepind en gefacebooked. Maar nergens was een template van een leuke (lees: stoere) uitnodiging te vinden. Of ik moest er voor betalen…

Daarom ben ik maar lekker zelf gaan knutselen in word. Het resultaat mag er zijn, het is een stoere uitnodiging geworden. Ik heb het op A4 fotopapier geprint en er een grote ballon en gloeistaafje bij gedaan. Daarna alles in een grote envelop gestopt en samen met Jens hebben we de uitnodigingen langs de deuren gebracht.

Wil je zelf ook een leuke uitnodiging maken? Zie hier de: Template Skylander uitnodiging.

Veel plezier ermee!

Plaats een reactie